Kampaň Psychosociální rizika

Zdroj: 

Infografika pro zaměstnavatele (osvětové materiály kampaně pro zaměstnavatele s názvem CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA ZDRAVÍ ZAMĚSTNANCŮ)

Jak vyplývá již z názvu a hlavního motta kampaně Chcete-li ušetřit, vsaďte na zdraví zaměstnanců, je tato kampaň prvotně a výhradně zamýšlena jako pomoc právě zaměstnavatelům a rovněž tak i mikropodnikům, malým podnikům a středním podnikům. Jednoznačné a jasné sdělení kampaně je, že zaměstnavatelé ušetří v případě, že se budou danou problematikou zabývat, tj. budou jí věnovat čas a prostředky. Je to právě zaměstnavatel, který prvotně vytváří pozitivní kulturu a pozitivní pracovní prostředí, což vyplývá z evropských výzkumů, studií, článků i praxe. Kampaň vychází z poznatků mnoha evropských studií a rovněž uvádí tvrdá data, která jednoznačně prokazují, že zaměstnavatel, který danou problematiku neřeší, na tom ekonomicky tratí. Tento apel je hlavním posláním kampaně.

Na tuto stránku budeme postupně doplňovat další plakáty kampaně.

Nabízíme Vám možnost BEZPLATNÉHO odběru e-mailového zpravodajství

Přehled příspěvků publikovaných na oborovém portálu BOZPinfo zasílaný každý pátek odpoledne

Provozovatel portálu

Výzkumný ústav bezpečnosti práce, v. v. i.
Jeruzalémská 1283/9
110 00 Praha 1

Sociální sítě VÚBP

facebook linkedin instagram buzzsprout X youtubepinterest

Kde nás najdete

X

Přihlášení

Zapomněli jste heslo?
zašleme vám nové na váš e-mail