image
šipka šipka

Fulltextové vyhledávání 2.0

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Specialista/specialistka v ergonomii
2
Zkouška a periodická zkouška z odborné způsobilosti k zajišťování úkolů v prevenci rizik
Specialista/specialistka v ergonomii
3
Zkouška a periodická zkouška z OZ k činnostem koordinátora BOZP na staveništi
Specialista/specialistka v ergonomii
Zkouška a periodická zkouška OZO v prevenci rizik
4
Specialista/specialistka v ergonomii
5
Specialista/specialistka v ergonomii
6
Specialista/specialistka v ergonomii
7
Specialista/specialistka v ergonomii
8
Specialista/specialistka v ergonomii
9
Zkouška a periodická zkouška z odborné způsobilosti k zajišťování úkolů v prevenci rizik
Specialista/specialistka v ergonomii
10
Zkouška a periodická zkouška z OZ k činnostem koordinátora BOZP na staveništi
Specialista/specialistka v ergonomii
11
Specialista/specialistka v ergonomii
12
Specialista/specialistka v ergonomii
13
Specialista/specialistka v ergonomii
14
Specialista/specialistka v ergonomii
15
Specialista/specialistka v ergonomii
16
Specialista/specialistka v ergonomii
17
Specialista/specialistka v ergonomii
18
Specialista/specialistka v ergonomii
19
Specialista/specialistka v ergonomii
20
Specialista/specialistka v ergonomii
21
Specialista/specialistka v ergonomii
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Pro uživatele > Aktuality > Vybranou agendu inspekce práce je nyní možné vyřídit online, prostřednictvím Portálu SÚIP

Vybranou agendu inspekce práce je nyní možné vyřídit online, prostřednictvím Portálu SÚIP



V závěru měsíce srpna byl v rámci procesu digitalizace agendy Státního úřadu inspekce práce spuštěn Portál inspekce práce, který umožňuje vyřídit vybranou agendu z pohodlí domova, bez nutnosti navštívit nejbližší pobočku. Online lze využít poradenství v pracovněprávních otázkách, je možné takto podat podnět ke kontrole či zažádat o vydání potvrzení o neuložení sankce.

Nový Portál inspekce práce usnadňuje komunikaci mezi zaměstnanci, zaměstnavateli a orgány úřadu. Vznikl v rámci 2. etapy digitalizace agendy inspekce práce. Vše probíhá online prostřednictvím přehledných formulářů. Občané mohou po přihlášení přes Identitu občana využít naplno všechny funkce portálu:

  • jednat za firmu nebo jiný subjekt, za který má přihlášený oprávnění jednat,
  • požádat o potvrzení o neuložení sankce nebo neporušení předpisů,
  • požádat o radu v rámci bezplatného základního pracovněprávního poradenství,
  • podat podnět ke kontrole pro podezření na porušení pracovněprávních předpisů,
  • spravovat přístup k účtu – přidávat nebo odebírat další uživatele,
  • sledovat stav svých podání – včetně detailů, výzev k doplnění a povinností k vyřízení,
  • dostávat notifikace o nových dokumentech a změnách,
  • mít přehled o všech žádostech a podnětech na jednom místě,
  • doplňovat podání z vlastní iniciativy nebo na základě výzvy.

Portál inspekce práce je možné využívat také bez přihlášení – jednoduše a bez nutnosti ověřování identity. V tomto režimu je možné podat žádost o poradenství nebo podat podnět ke kontrole, nicméně bez přihlášení není možné po odeslání formulářů nic doplnit nebo upravit, proto je doporučeno přihlásit se jednoduše přes identitu občana a využívat všech výhod a možností portálu.

Tisková zpráva MPSV


Generuji PDF