image
šipka šipka

Fulltextové vyhledávání 2.0

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
28
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
29
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
30
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
31
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
1
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
2
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
3
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
4
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
5
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
6
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
7
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
8
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
9
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
10
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
11
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
12
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
Plán BOZP na staveništi
Koordinátor BOZP na staveništi - periodická zkouška z odborné způsobilosti
Koordinátor BOZP na staveništi - zkouška z odborné způsobilosti
13
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
BOZP 2025 ve spolupráci s OIP - 28. ročník semináře pro pracovníky BOZP
ODBORNÝ KURZ pro inspekční techniky regálů
14
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
15
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
16
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
17
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
18
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
Zkouška a periodická zkouška z odborné způsobilosti k zajišťování úkolů v prevenci rizik
19
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
Zkouška a periodická zkouška z OZ k činnostem koordinátora BOZP na staveništi
20
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
ODBORNÝ KURZ pro inspekční techniky zařízení dětských hřišť
21
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
22
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
23
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
24
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
25
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
Zkouška a periodická zkouška z odborné způsobilosti k zajišťování úkolů v prevenci rizik
26
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
Zkouška a periodická zkouška z OZ k činnostem koordinátora BOZP na staveništi
Kurz revizních techniků zařízení pro zásobování požární vodou
27
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
28
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
Začínáme s BOZP
1
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
2
Základní třítýdenní přípravný kurz PREVENCE RIZIK
Drobečková navigace

Úvod > Pro uživatele > Aktuality > Metodika Intervenční opatření u zaměstnanců vystavených náročné komunikaci s klienty

Metodika Intervenční opatření u zaměstnanců vystavených náročné komunikaci s klienty



Metodika Intervenční opatření u zaměstnanců vystavených náročné komunikaci s klienty ve veřejné správě jako prevence psychosociálních rizik při práci je výsledkem výzkumného úkolu 10-S4-2021-VUBP Možnosti intervenčních opatření u zaměstnanců vystavených náročné komunikaci s klienty ve veřejné správě se zaměřením na úřady práce, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., ve spolupráci se Státním zdravotním ústavem, v letech 2021–2023.

Psychosociální rizika jsou komplexní problém, který vyžaduje cílený a systematický přístup. Cílem intervenčních opatření je jednak snižování psychosociálních rizik vycházejících z charakteru práce a dále posílení psychické odolnosti jedince. Porozumění vlastní reakci na krizovou událost, normalizace stresové reakce a nácvik vhodných adaptačních způsobů na stres a psychickou zátěž jsou nedílnou součástí celého procesu.

  • Metodika je zacílena na prevenci psychosociálních rizik, organizační rozvoj a obecnou podporu zdraví a pohody zaměstnanců. Nabízí praktická intervenční opatření, která mohou zaměstnavatelé implementovat.
  • Metodika je koncipována jako nástroj, který vychází z teoretických i empirických poznatků a je určena pro použití na pracovištích s přímou komunikací s klienty zejména ve veřejné správě.
  • Metodika se zaměřuje na primární, sekundární a terciární intervence, které jsou navrženy tak, aby nejen zmírnily důsledky stresu, ale i předcházely jeho vzniku. Výsledkem je zlepšení pracovního klimatu, zvýšení spokojenosti zaměstnanců a snížení fluktuace a nemocnosti, což přispívá k vyšší efektivitě organizace jako celku.

Plný text metodiky je k dispozici zde.

 

 

cc.png

© 2023

Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2023–2027 a je součástí výzkumného úkolu 10-S4-2021-VÚBP Možnosti intervenčních opatření u zaměstnanců vystavených náročné komunikaci s klienty ve veřejné správě se zaměřením na úřady práce, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., ve spolupráci se Státním zdravotním ústavem, v letech 2021–2023.


Generuji PDF