Tato publikace popisuje uživatelům konkrétní situace zaměstnanců v různých druzích sociálních služeb v evropských i mimoevropských zemích. Představuje širokou škálu výzev, kterým pracovníci při své každodenní nelehké práci čelí. Čtenář je v první části seznámen s výsledky výzkumů, které jsou realizované akademickými pracovišti v různých druzích sociálních služeb. Výzkumy se dotýkají mnoha činností, které pracovníci služeb vykonávají, zkoumají dopady těchto činností na jejich emoce i fyzickou kondici. Nedílnou součástí problematiky je i prvek dodržování předpisů bezpečnosti a ochrany zdraví na pracovišti.
V druhé části se brožura zabývá inteligentními kompenzačními pomůckami a jejich využitím v sociálních službách. Tento fenomén je v České republice stále v počáteční fázi rozvoje a postupně se mu dostává příslušné pozornosti i od politických představitelů a vedoucích pracovníků orgánů státní správy.
V třetí části publikace je čtenář seznámen s velice aktuální a poněkud zanedbávanou problematikou agresivního klienta v sociálních službách.
Počet stran: 26
Jeruzalémská 1283/9
110 00 Praha 1 - Nové Město
IČO: 00025950
DIČ: CZ00025950